dag 1 Sarapiqui - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu dag 1 Sarapiqui - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

dag 1 Sarapiqui

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Romée

19 Juli 2015 | Costa Rica, Tortuguero

Alweer een reisdag. 's Ochtends om 7 uur opgestaan, daarna gegeten en de koffer ingepakt. Rond kwart over negen vertrokken we met de boot naar de opstapplaats voor de bus. Hier zijn we meteen in de bus gestapt en weer terug naae het restaurant 'El Ceibo' gereden. Hier hebben we nog even geluncht en zijn we verder getrokken met de auto. deze rit was iets minder dan een uur. Toen we in Sarapiquis rainforest lodge waren aangekomen gingen we eerst de huisjes bekijken, het zijn kleine 'dorpjes in precolumbiaanse stijl met allemaal een naam. Wij zitten in Almendro. Hierna gingen we nog even zwemmen. Hier waren we (vooral ik) snel op uitgekeken omdat er teveel (trappende en waterspattende) mensen inzaten. 's Avonds nog even douchen en rond een uur of negen naar bed gegaan.