dag 2 sarapiqui 19 juli - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu dag 2 sarapiqui 19 juli - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

dag 2 sarapiqui 19 juli

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Romée

20 Juli 2015 | Costa Rica, Sarapiquí

De tweede dag in Sarapiqui. We werden 's ochtend wakker van een vogel bij de deur, die zitten natuurlijk altijd bij ons. Na het ontbijt vertrokken we om kwart over negen met een busje (die eigenlijk om negen uur moest komen) naar een ander hotel om daar te raften over Rio Sarapiqui. Hier kregen we een lifevest en een helm op, we kregen ook uitleg over het raften; forward, backward, leaning, get down. Toen gingen we het water in, meteen de eerste stroomversnelling kieperde er al een boot om. Gelukkig niks aan de hand en iedereen ging weer verder. Uiteindelijk hebben we anderhalf uur geraft. Niemand is er uitgevallen, wel een aantal keer bijna. En dan zie ik mezelf ook wel vallen als we uitstappen maar dat is gelukkig ook niet gebeurd. 's Middags hebben we nog even uitgerust tijdens een heel heftig onweer. ' s Avonds niet zo heel moe als de vorige dagen gaan slapen.

• 20 Juli 2015 - 21:02

Stieneke Voerman:

Hallo allemaal
    Wat een prachtige reis maken jullie op Costa Rica. De leuke reisverslagen van Romée geven een goede indruk weer van jullie vakantie. Vakantie...? elke morgen wel vroeg op (ha ha) Maar dan zie je ook wel wat van het land. Het raften moet ook een mooie belevenis zijn geweest. Na 1 week hebben jullie al ontzettend veel gedaan. We vinden het prachtig jullie belevenissen te volgen met de foto's daarbij en kijken uit naar de tweede week. Fijne tijd daar. Groetjes Henk en Stieneke