dag 2 La Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu dag 2 La Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

dag 2 La Fortuna

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Romée

23 Juli 2015 | Costa Rica, Fortuna

's Ochtends werden we wakker gemaakt door Chris die op onze deur stond te bonken. Na het ontbijt vertrokken we voor nog een hike. Deze keer op de vulkaan. Vlak voordat we bij de plek aankwamen stonden er twee mannen voor de poort. Zij bleken een leukere en mooiere hike te hebben. Dus we konden kiezen: eentje met geasfalteerde route of een natuurlijke route. Dus we kozen voor de natuurlijke route. Dit bleek dus van de ene rots op de andere rots zien te springen, terwijl je ook nog naar boven moet. Wel prachtig uitzicht op de vulkaan, waar toevallig net geen wolken voor dreven. Na dit te hebben overleefd zijn we nog even in het zwembad gesprongen. Op verzoek van Chris zijn we naar een pizzeria gegaan. We hebben 's avonds nog even gekaart en zijn we naar bed gegaan.