dag 2 Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu dag 2 Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

dag 2 Monteverde

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Romée

27 Juli 2015 | Costa Rica, Monteverde

's Ochtends werden we pas laat wakker. We hadden gelukkig alle tijd, want we werden pas om kwart voor tien opgehaald. Dus om kwart voor tien vertrokken we naar selvatoura, dit was zo'n 20 minuten rijden. Toen we daar aankwamen was het heel hard aan het regenen. We hadden een 'package deal' voor de kolibrietuin, de hangende bruggen en de vlindertuin. We begonnen bij de kolibrietuin. Hier waren heel veel verschillende kolibries. Hierna gingen we door naar de hangende bruggen, dit was een pad van 3 kilometer met 8 hangbruggen over nevelwouden. Dat was de eerste keer dat we de poncho's nodig hadden. Hierna was het de bedoeling dat we naar de vlindertuin gingen. Dit hebben we niet gedaan omdat het zo koud was. Als het koud is zijn de vlinders minder actief, daarom zijn we naar het reptielenhuis geweest. Om 3 uur gingen we weer met het busje terug. 's Avonds hebben we gegeten bij het 'tree house', een restaurant gebouwd om een grote boom.

• 27 Juli 2015 - 10:51

Caren Balm:

Wauw! wat een gave vakantie hebben jullie! Hier regent het en het heeft heel hard gestormd. Geniet dus lekker van het tropische weer en de mooie natuur. Groetjes Caren
    p.s. leuk om je verslagen te lezen Romée.