dag 1 Samara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu dag 1 Samara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

dag 1 Samara

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Romée

29 Juli 2015 | Costa Rica, Sámara

Een reisdag, de langste tot nu toe. 's Ochtends moesten we vroeg opstaan want om half tien wouden we vertrekken. Dus om half tien vertrokken we naar Samara. We moesten 4 uur lang in de auto dus we hadden nog wat broodjes gehaald bij de bakker. We moesten eerst een uur lang over een onverharde weg. Hierna kwamen we op de snelweg van Costa Rica, dit bleek dus een tweebaanse snelweg te zijn met mensen die er naast wonen. Onderweg had Chris z'n Ipod gevonden, dit bleek niet zo fijn te zijn. Dus we zijn onderweg nog even gestopt om alles op te frissen. Toen we aankwamen bij het hotel bleek dat de waterafvoer het niet deed. Dus we werden verplaatst naar een ander hotel. Hier zijn we nog even af gaan koelen in het hotel want het was (is) ongeveer 44 graden. 's Avonds zijn we naar het strand gegaan. Hierna gingen we uiteten op het strand. 's Avonds zijn we pas heel laat gaan slapen want het was best warm.