Samara dag 2 - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu Samara dag 2 - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

Samara dag 2

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Romée

31 Juli 2015 | Costa Rica, Sámara

De tweede dag in Samara. we moesten al om zeven uur bij het ontbijt zitten, dus Serra en ik hadden de wekker om vijf voor zeven gezet. Om acht uur vertrokken we met het busje naar het strand, want we zouden dolfijnen spot trip doen. Toen we in het bootje zaten werden er een aantal na een uur zeeziek, volgens de gids zou het helpen als we de oceaan insprongen. Dus dat hebben we gedaan! Toen mama de boot weer instapte werd ze zo misselijk dat ze de vissen eventjes heeft gevoerd. Hierna hebben we een stuk of vijf dolfijnen gezien. Volgens de gids waren ze erg verlegen dus gingen we naar een eiland om te gaan snorkelen. Nadat iedereen erin was gesprongen (en sommige geplonst) konden we beginnen. Het enige wat we konden zien was water en een aantal stenen. Maar het drijven in de zee en een beetje hobbelen over de golven was ook heel leuk! Ik kan het snorkelen nu gelukkig wel van de bucketlist afstrepen. 's Avonds hebben we gegeten bij de Mexicaan. We zijn pas om tien uur gaan slapen, want ik en Serra waren te lui om ook maar iets te doen toen we terugkwamen.

• 31 Juli 2015 - 11:16

Stieneke Voerman:

Wat gaan 3 vakantie weken snel voorbij.
    Romee bedankt voor alle mooie verslagen. Volgens mij hebben jullie ontzettend genoten in Costarica.We wensen jullie een goede vlucht terug. Komende week schijnt het zonnetje hier ook weer volop.
    Tot ziens.
    groetjes Henk en Stieneke