Manuel Antonio dag 1 - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu Manuel Antonio dag 1 - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio dag 1

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Romée

01 Augustus 2015 | Costa Rica, Manuel Antonio

De laatste reisdag, 's Ochtends al vroeg opgestaan want de reis duurt 4,5 uur. Toen we onderweg waren ging alles heel goed, we zijn ondertussen nog even gestopt bij een restaurantje om wat te eten. Toen we aankwamen bleek dat het ruigste van de hele rit dan toch wel de parkeerplaats oprijden was. Eenmaal in het hotel was Chris de eerste die het zwembad inplonste. 's Middags hebben we niet veel gedaan, dat moest ook wel na het 4,5 uur zitten en slapen in de auto. 's Avonds zijn we gaan uiteten in een neergestort vliegtuig, details moet je niet bij mij vragen, papa heeft de research gedaan. 's Avonds zijn we best laat gaan slapen ookal moesten we de volgende dag vroeg opstaan.

• 01 Augustus 2015 - 12:25

Marjan Balm:

Lieve Romeé

Hartelijk bedankt voor al je mooie reisverslagen. Zo hebben wij ook een beetje kunnen genieten
    van jullie doe vakantie. Nog een paar dagen en je bent weer thuis. Dan kan je bijkomen van tijd verschil.
    Nog een paar dagen veel plezier goede reis en tot dinsdag.
    Met Lot gaat het ook prima zij is wel wat stiller ze zal wel blij zijn als ze je weer ziet.
    De hamster leeft alleen maar 's avonds
    Groetjes aan allemaal

Oma en Opa