Manuel Antonio dag 2 - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu Manuel Antonio dag 2 - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Romée

02 Augustus 2015 | Costa Rica, Manuel Antonio

Ik neem even de honneurs waar voor Romée want ze is niet fit. Ze heeft last van een gevoelig oor en is hierdoor misselijk.

Op de tweede dag in Manuel Antonio gingen we vroeg op pad naar het nationaal park dat de naam heeft van dit plaatsje. We kozen ervoor om zonder gids te gaan lopen. Dat ging prima. De paden waren heel goed onderhouden en heel goed te lopen. Dit park is heel erg mooi met oerwoud aan een paar hele mooie baaien, waar we allemaal heerlijk hebben gezwommen. We waanden ons echt op een bounty eiland. In de oerwouden zagen we heel veel Pippi Langkous aapjes, die duidelijk gewend zijn aan mensen. Chris had de tijd van zijn leven. De apen aten zelfs uit zijn hand.
Op de stranden werd het langzaam vloed en dat was te merken aan de golven. Soms waren ze zo sterk dat we niet konden blijven staan.
Resultaat: rollen over de kop en een kilo zand in je zwembroek. Chris kreeg er geen genoeg van.
Toen Romee even op het strand was en de rest in het water, wilde een wasbeer een van onze tassen grijpen. Toen Romee dit zag, zat hij al met zijn kop in de tas (om eten te scoren). Ze riep om hulp, maar door de stroming konden we niet snel op het strand komen. Gelukkig kreeg Romee hulp van een jongen die de wasbeer met een handdoek verjaagde.
Achteraf hebben we hier erg om gelachen.
's Middags bij het zwembad had Serra ook nog een ontmoeting met een inheems beest. Toen ze even een spelletjes zat te doen op haar mobiel, bleek er een leguaan aan haar tenen te knabbelen....

Onze reis zit er bijna op. Na bijna drie weken hebben we ook weer zin om maar huis te gaan. Nog een paar daagjes rustig aan doen en genieten van het mooie weer en de prachtige natuur!

• 02 Augustus 2015 - 13:24

Opa En Oma Dekker.:

Hallo Romee,

Wij hopen, dat je weer een beetje opgeknapt bent. Wij hebben ontzettend genoten van jullie
    aktieve en mooie vakantie.( uiteraard door de reisverslagen van Romee).
    Wij wensen julie een hele goede terugreis en hopen snel van jullie te horen wanneer jullie
    weer thuis zijn.

Groetjes van oma en opa Dekker.