dag 3 sarapiqui 20 juli - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu dag 3 sarapiqui 20 juli - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van Romée Balm - WaarBenJij.nu

dag 3 sarapiqui 20 juli

Door: Romée

Blijf op de hoogte en volg Romée

21 Juli 2015 | Costa Rica, Sarapiquí

's Ochtends waren we pas laat wakker, dit was geen probleem want we gingen hiken. Dus om negen uur vertrokken we naar een ander hotel om daar te gaan hiken. Volgens de receptionist zouden we zo'n twee uur doen over de tocht. Wij daarentegen deden er natuurlijk drie uur over. Heel veel diersoorten gezien; enorme leguanen, rode kikkers en brulapen. Na deze tocht nog even uitgerust bij het lunchen. Toen wou Serra dat we over de 'hanging bridge' dus wij met zn allen over die brug, waarbij Chris zn angst had overwonnen. Aan het eind bleek de brug dicht te zijn, de brug was dus eigenlijk gesloten door wegwerkzaamheden maar ze waren vergeten het hek dicht te doen. 's Middags hebben we nog uitgerust en even gezwommen. Serra was toen niet zo lekker dus die dook om zeven uur dr bed in. Wij hebben nog even gekaart en rond een uur of negen ook naar bed gegaan.

• 21 Juli 2015 - 16:59

Opa En Oma Dekker:

Romee,
    Wat een mooi reisverslag.En wat een actieve vakantie.Jullie zien en doen ontzettend veel.
    Leuk dat we van jullie belevenissen op de hoogte blijven.Geniet van alles, wat nog komen
    gaat en we blijven jullie volgen.
    Groetjes, van opa en oma Dekker.